SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Trefwoord: duurzaamheid

“Het idee spreekt iedereen direct aan”

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Irene Herbers

Het idee is even ijzersterk als simpel. Het enige dat je hoeft te doen om vluchtelingen over de hele wereld aan water te helpen is water drinken. Earth Water is mineraalwater in een ultrahippe en milieuvriendelijke verpakking. Het merk floreert dankzij de integere ambitie, een onvervalst geloof in het concept en het nobele winstbejag. Commercieel voor een betere wereld.

Download

“Geloofwaardigheid beste salesargument”

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Lydia Lijkendijk

In deze tijden van hevige financiële crisis schudt de bankwereld op haar grondvesten. En in haar kielzog de hele economie. Spaarders en beleggers raken de draad kwijt, ook degenen die niet zo vooruitstrevend waren hun geld in IJsland onder te brengen. Voor menigeen zal de verleiding groot zijn het geld dan maar weer veilig in een ouwe sok te stoppen. Verstandiger is het wellicht de spaarcenten op een rekening van de ASN Bank te zetten. Want crisis of niet, het is een bank die tegen alle verdrukking in groeit. Een voorbeeld van hoe duurzaamheid loont. En verkoopt.

Download