SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Trefwoord: prospectmanagement

Kaf van het koren scheiden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Prospectmanagement begint bij u wellicht pas bij het maken van een afspraak en het nabellen hiervan. Maar de roep om al met prospectmanagement te beginnen voordat de onderzoeken naar de vraag naar een product zijn afgerond, wordt almaar luider. Hoe vroeger in de ontwikkelingsfase van een product, hoe beter het inzicht in de afzet.

Waardevolle afsluittips

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

De prijs voorbij

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Verkopen is een vak, zeker als u met klanten te maken hebt die veel - zo niet alles - van de prijs laten afhangen. Dat is een van de lastigste verkoopsituaties waarin u verzeild kunt raken. Hoe u over prijs onderhandelt met prospects, kunt u lezen in dit artikel.

Vier drivers voor meer succes in sales

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Stephan Stergiou & Joost Oostveen

Onzichtbare krachten zetten de marges onder druk. De raad van bestuur ziet de verkoopafdeling als garant voor bedrijfsgroei en verwacht alsmaar betere resultaten. Klanten en prospects beschikken over steeds meer kennis, worden veeleisender en willen op elk moment via verschillende kanalen worden bediend. Terwijl de concurrentie steeds weer offertes onder onze eigen bodemprijs uitbrengt. Al deze factoren zetten sales toenemend onder druk. Commercieel succes is meer dan ooit een verplichting.

Download

Even eenvoudige als effectieve verkooptool

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Piet Buyck

Wat als je erin zou slagen om je prospect enkel oog te laten hebben voor de bijzondere kenmerken van je product voor je daadwerkelijk begint te verkopen? Als je de nieuwe technische verbeteringen van je product met gemak op de voorgrond kon zetten, zonder iets te forceren? Niemand houdt ervan dat men probeert hem iets te verkopen, maar iedereen koopt graag. Met Turbo Sales breng je dit adagium in de praktijk en troef je de concurrentie definitief af. Een interessante - en succesvolle - aanpak, met name in een technische omgeving.

Download