SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Trefwoord: beurzen

De zes stappen van het beursgesprek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Marjan Deelen

Beursdeelname kost in de regel veel geld. Het is dus zaak er alles uit te halen wat erin zit. Een belangrijk onderdeel is het beursgesprek met geïnteresseerde bezoekers. Als dit professioneel verloopt, is de kans op positieve respons het grootst.

Fout beursgedrag

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Wim Muys

In een beursstand worden soms fouten gemaakt die ertoe leiden dat passanten de stand niet binnenkomen of dat bezoekers hem weer snel verlaten. Als we ons niet van deze fouten bewust zijn, worden ze steeds opnieuw gemaakt.

Beursdemonstratie vergt goede voorbereiding

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Wim Muys

U staat op een beurs. Het is uw taak regelmatig een demonstratie te houden. En dan... doet de machine of het apparaat t niet. Of u bent niet in staat vragen van de bezoekers adequaat te beantwoorden. Of u kunt uw bezoekers niet `vasthouden. Een gênante situatie die u en uw bedrijf weinig goed doet.

13 foute beursmomenten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Marjan Deelen

Er kan veel fout gaan in de beursstand. Zeker als het gaat om het ontvangen en omgaan met klanten, prospects en passanten. Veel verkopers weten niet eens dat ze bepaalde fouten maken. Hier zijn dertien veelgemaakte fouten

Haal het maximale uit uw beursdeelname!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Wim Muys

Druk, druk, druk. Uw hoofd loopt om want binnenkort staat u weer op een beurs en er moet nog van alles gebeuren. Sales Power helpt u goed beslagen ten ijs te komen met dertig beurstips verdeeld over drie nummers.

Haal het maximale uit uw beursdeelname (2)!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Wim Muys

Een beursdeelname betekent altijd extra werk. Druk dus. In de voorbereiding moet er nog van alles gebeuren. Sales Power helpt u daarbij met dertig beurstips waar u absoluut aan moet denken. Na het eerste geheugensteuntje in het vorige nummer hier weer tien aandachtspunten. In oktober volgen de laatste.

Haal het maximale uit uw beursdeelname (3)!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Wim Muys

Sales Power helpt u met dertig beurstips waar u absoluut aan moet denken, zodat u optimaal voorbereid aan een beurs kunt deelnemen. In dit nummer al weer de laatste tien tips. Want per slot van rekening is ieder beursgesprek, net als ieder verkoopgesprek, het spelen van een finale!

10 + 1 gouden beurstips

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Power poster Wim Muys directeur Muys Management Center in Breda

10 voorwaarden voor een goed beursgesprek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Power poster door Bob van der Kwast, Wage training en advies

6 tips om fouten te voorkomen tijdens een beurs

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door ExpoVisie

7 tips voor een effectieve beursdeelname

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door www.zibb.nl

Persoonlijke clicks maken, pijn wegnemen en gunnen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bernhard Rittger & Ria Harmelink

Een hele reeks interactieve lezingen en workshops, verzorgd door deskundigen van naam, kon zich net als in voorgaande jaren verheugen in een grote belangstelling van het vakpubliek. Terwijl de gevarieerde beursvloer met producten en diensten voor commerciële professionals eveneens de nodige aandacht trok, waarbij ruimschoots werd genetwerkt en zaken werden gedaan. Kortom: een geslaagde Nationale Salesdag 2008, al waren er wat minder bezoekers dan bij de eerdere edities.

Download