SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Trefwoord: varia

Een dagje congressen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Management Trends

Viel u vroeger bijna in slaap tijdens een congres, tegenwoordig moet u uw aandacht erbij houden. Anno nu levert een dagje congressen u een bron aan zakelijke informatie en inspiratie op.

Tafelmanieren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Klantgericht Denken & Doen

Als u zakelijk luncht of dineert met uw prospect, verlies dan uw tafelmanieren niet uit het oog. Enkele tips om te voorkomen dat u de mist in gaat.

Verkopen door kleur bekennen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Er zijn vier typen geestelijke kleuren die van belang zijn voor uw als verkoper. Identificeer de kleur die bij uw prospect past en doe er uw voordeel mee.

Met creativiteit kom je overal

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bernhard Rittger

“Je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, dan spijt van iets dat je niet hebt gedaan…” Motto voor een opmerkelijk boek over creativiteit in de breedste zin van het woord. Het laat zien wat creatief zijn kan betekenen en vooral wat het kan bewerkstelligen. Met Springplank naar Creativiteit geeft auteur Ton Planken tips hoe je door creatief denken en doen de wereld ook anders kunt bekijken.

Download

Geverrelatiemanagement zet in op cyclisch proces

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Alexander van der Horst

Drie op de vijf Nederlanders stoort zich aan de wijze waarop goede doelen geld werven. Thuis opgebeld worden blijkt daarbij de grootste ergernis. Ook het aanklampen op straat en gepersonaliseerde goededoelenmailings op naam wekken veelal irritatie. Tegelijkertijd neemt de betrokkenheid en animo van gevers toe.

Download