Sales Power 2004/2
Tips voor goed en positief standgedrag
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Presentatie en gedrag op beurzen
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Herman Meijer, Contour Training & Coaching in Almere endif; ?>Jaarlijks wordt steeds meer geld besteed aan beursdeelname en presentaties van producten en diensten. De beurs is een belangrijk onderdeel geworden van de verkoop. Het is daarom van essentieel belang dat ook aan het gedrag van de standbemanning optimale aandacht wordt besteed, want er gaat nogal wat mis als het op persoonlijke presentatie aankomt.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Verkopen via netwerken
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Doeltreffend netwerken, Kluwer endif; ?>U kunt op drie manieren verkopen via netwerken: pro-actief, reactief en passief. Als u een manier kiest waarbij u zich plezierig voelt, hebt u grote kans op succes.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Wat u nooit tegen klanten moet zeggen
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Communication Briefings endif; ?>Als u contact hebt met klanten, moet u uw beste beentje voorzetten. Daaronder valt ook de juiste woordkeuze.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Behoud uw klant
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Ooit een klant verloren doordat u vergat de order op te volgen? Veel verkopers gaan uit van de valse veronderstelling dat de verkooptaak erop zit als de handtekening onder de order staat.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Train uw vaardigheden in het omgaan met moeilijke klanten.
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: SalesBusiness endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.De moeilijke klant
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: SalesBusiness endif; ?>Iedere verkoper heeft er minstens één in zijn bestand: de moeilijke klant. Slechts weinigen beschikken over een goede strategie om met de moeilijke klant om te gaan.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.En dan… het sollicitatiegesprek!
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Alles over sollicitatiegesprekken endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.De goede sollicitatiebrief
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Management Support endif; ?>Recessie, reorganisaties, ontslagen… het klinkt u vast niet onbekend in de oren. Bent u op zoek naar een andere werkkring? Schrijf dan een sollicitatiebrief die opvalt.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Stressloos netwerken
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Management Today endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Filter uw eigen negativiteit
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Egbert Hoogstad, Total Connection endif; ?>Onbewust en ongewild projecteert u soms uw eigen negatieve gevoelens op de mensen om uw heen. Voorkom dit door uw eigen negativiteit te filteren in contact met anderen.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Communiceren met een goede stem
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: CallCenterMagazine endif; ?>Er komt nogal wat bij kijken voor een hele zin op de juiste wijze de ether in geslingerd kan worden. Uw stem is daarbij van cruciaal belang, zorg er dan ook goed voor. Tips voor een goede stemhygiëne.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Hoe u praatgrage bellers in toom houdt
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Communication Briefings endif; ?>Ziet u er tegenop om te bellen naar iemand die vervolgens veel te lang blijft doorpraten?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Zie de realiteit onder ogen
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Als u zichzelf eenvoudige doelen stelt, gebruikt u niet al uw capaciteiten. Als u uzelf onbereikbare doelen oplegt, werkt dat demotiverend en frustrerend. Vier manieren om te checken of u uzelf de juiste doelen stelt.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Druk op de ketel
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: In 9 fasen onderhandelen, Kluwer endif; ?>U zit al enige tijd rondom tafel met de klant. Maar de tegenpartij blijft maar dubben wat te doen. Hoe oefent u nu pressie uit zodat er een beslissing wordt genomen?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Kraaien in mijn schoorsteen
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Erwin Wijman endif; ?>Voor verkopers geldt wat voor schoorsteenvegers geldt. Het is vies werk, maar iemand moet het doen. Maar hoe komen verkopers toch aan die verdachte reputatie? Kijkend naar bijvoorbeeld een folder over een driedaagse cursus Winnend onderhandelen van een net trainingsinstituut, kom ik de termen psychologische trucs, machtspelletjes, salamitechnieken en, jawel, letterlijk dirty tricks tegen. Maar een goede verkoper weet ook zijn klant blij te maken, hoeveel trucs en spelletjes hij ook uithaalt.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.De juiste brief
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Brieven in de verkoop
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Wim van der Mark, IDMK in Haarlem endif; ?>Als u een groep prospects of klanten een brief stuurt, kost dat ongeveer € 1,- per contact. Als u een groep prospects of klanten bezoekt, kost dat rond de € 100,- per contact.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Een goed acquisitiegesprek
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Telefonische vaardigen in 3 stappen, Kluwer endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.De hele wereld is een podium
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Verkopers en acteurs hebben gemeen dat zij zich op het podium moeten begeven, een rol spelen en hun publiek willen beïnvloeden. Vier redenen waarom u uw verkooppresentatie zou moeten dramatiseren:
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.