SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2003/5

7 tips om stress te verminderen of te vermijden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door New Management

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Als sales professional zult u minimaal:

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe bereikt u als verkoper wat echt belangrijk is?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Rene Fiolet, DOOR Nederland in Zeist

Eén van de verworvenheden van deze tijd is de overvloed aan keuzen die we kunnen maken in onze tijdsbesteding. Tegelijkertijd is dit ook ons grote dilemma geworden. Kiezen we nog wel en zo ja, kiezen we nog wel bewust? Of doen we gemakshalve maar wat op ons pad komt?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Typeer uw klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Overtuig uw klant, Sales Vraagbaak

Als verkoper hebt u dagelijks met veel verschillende typen klanten te maken. Reuze handig natuurlijk als u weet hoe u met welke type het best om kunt gaan, want dat verhoogt de kans op een lucratieve samenwerking voor beide partijen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Vragen die werken

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als klanten aarzelen, probeer dan de oorzaak van die aarzeling te achterhalen in drie stappen: isoleren, identificeren en beantwoorden.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De verlangens van de klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Harvard Business Review

Onderhandelen hoort bij het leven. Zeker bij het leven van een verkoper. Of het nu om het contact met klanten gaat of om overleg met leveranciers, zonder onderhandelen lukt het niet. 5 tips.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe vindt en bindt u ethische beslissers?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De ethische beslisser

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

Om beslissers aan u te binden, moet u herkennen waar de macht om te beslissen ligt, hoe u de beslisser bereikt en hoe u hem aan u kunt verplichten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Overtuig anderen van uw gelijk

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Telefonisch omgaan met bezwaren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Telefonisch acquireren

Een bezwaar vormt een blokkade voor een uiteindelijk succesvolle afsluiting. Het is dus zaak om deze blokkade weg te nemen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Bent u kort van memorie?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Management Today

De een heeft een fotografisch geheugen, de ander als een zeef. Een paar trucs om te onthouden en uw geheugen op peil te houden of te verbeteren.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Archiveren met beleid

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

Gemiddeld zoekt een werknemer 150 uur per jaar naar zoekgeraakte documenten en verkeerd opgeborgen of gearchiveerde stukken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Kies de juiste beurs

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Expovisie

Aan welke beurzen moet u deelnemen en waar kunt u beter wegblijven? Als eerste moet u uw eigen huiswerk grondig hebben gedaan.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Welkom in digibeetland

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Bent u een echte computerfreak of behoort u tot het uitstervende ras van de digibeten. Doe mee aan onderstaande test en bepaal of u tot de nerds of de sukkels behoort.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Voorkom irritatie bij uw klanten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales & Marketing Management

Iedere verkoper weet dat een late levering of een plotselinge verandering van de prijs een klant boos kan maken. Er zijn echter ook minder duidelijke manieren waarmee u irritatie bij een klant kunt wekken. Vijf manieren om te voorkomen dat uw klant geïrriteerd raakt:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Even oefenen (volg de instructies)

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Martijn Jacobs

Het geheim van de de smid Wat las u hier? Het geheim van de smid? Maar staat dat er ook? Kijk nog eens goed, want er staat iets anders. Er staat: Het geheim van de de smid. Met twee keer de. Negentig procent van de mensen leest hier overheen. Ik ook de eerste keer.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

10 afsluittips

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Afsluittechniek: de Haarlemmerolie van het verkoopgesprek?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Michel Hoetmer, SalesQuest in Hoofddorp

U hebt een prettig verkoopgesprek gevoerd met de prospect, maar nu komt het erop aan om goed af te sluiten zodat u met een order op zak terug naar kantoor kunt. Hoe bereikt u dat?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Is uw klant tevreden?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Help, ik moet weer netwerken!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Doeltreffend netwerken

Sommige verkopers vinden het moeilijk om te netwerken. Dat komt omdat er nogal wat misvattingen zijn rondom netwerken. Hieronder vindt u er een aantal.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.