SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2002/11

8 wenken om te overtuigen met uw presentatie

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door SalesBusiness

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Netwerken met passie (2)

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: John Boom, DOOR Nederland in Zeist

Netwerken is lonend als u gerichte en planmatige aandacht aan de juiste mensen geeft. dit onderdeel kwam in het eerste artikel aan de orde. Nu u weet wie belangrijk voor u zijn, bent u klaar voor stap twee. Het geven van gerichte en planmatige netwerkaandacht.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Ontstressen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Stress, hoe kom je eraf?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Uw klanten schepen u af, uw mobieltje blijft maar rinkelen, uw sales manager is op oorlogspad, het papierwerk stapelt zich op en de concurrentie is moordend. Kortom, stress!

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wat is uw favoriete denkstijl?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Creatief verkopen, Kluwer

Hebt u een pessimistische, emotionele of rationele denkstijl? Vul de test in en ontdek uw eigen voorkeur-denkstijl.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Kritiek uiten op de juiste manier

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Cosmopolitan

Verval tijdens een functioneringsgesprek niet in verwijten. De gs van gedrag, gevoel en gevolg kunnen u daarbij helpen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het functioneringsgesprek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Cosmopolitan

Een goed functioneringsgesprek voeren. Het is zon beetje het moeilijkste wat er is. Praten met de baas kan een energierovende bezigheid zijn, maar stijf staan van de zenuwen hoeft niet.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkopen komt op de tweede plaats

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Tegenspraak helpt u

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Wat is het verschil tussen uw kinderen en uw klanten? Van uw kinderen duldt u minder tegenspraak, terwijl u bij uw klanten niet genoeg krijgt van tegenspraak.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wie bezoekt de beurs?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: De anatomie van de vakbeursbezoeker, Kluwer

Waarom bezoekt iemand een beurs? Het daadwerkelijk komen tot transacties speelt in ieder geval de minst belangrijke rol. Maar waar draait het dan wel om?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wat wilt u echt?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Dagelijks Beleid

De essentie van tijdmanagement is duidelijk voor ogen hebben wat u echt, maar dan ook echt wilt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Interruptiestoorzenders

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Time management in 12 stappen

Onderbrekingen zijn vernietigend voor de productiviteit. Na elke onderbreking kost het minstens vijftien minuten om weer in de oude concentratie te komen. Enkele aanbevelingen om nutteloze onderbrekingen te voorkomen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De juiste klachtafhandeling

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Specifiek

Klagende klanten: ze halen het bloed onder uw nagels vandaan. Toch is het zaak serieus met een klacht om te gaan om de klant te behouden. Wat u niet en wel moet doen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De luchtballonmethode

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Pakkende gespreksopeningen, Kluwer

Een klacht kan u in de problemen brengen als de klant nijdig, verontwaardigd of diep teleurgesteld is. Hoe opent u dan het klachtengesprek? Vier methoden.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De slogan

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Martijn Jacobs

Mijn vrouw komt mopperend binnen. “Het is weer zover”, zegt ze. “Weer zon grapjas van een klant.”

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De scorende offerte

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Ronald Swensson, Banyan Verkoopexpertise in Hengelo

Steeds minder vaak leiden offertes automatisch tot opdrachten. Het is daarom belangrijk om op voorhand duidelijk te krijgen wat de orderkansen dan wel zijn.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Benodigdheden om goed te functioneren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Succesvol onderhandelen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

Onderhandelen hoort tot de dagelijkse praktijk van iedere verkoper. Onderhandelen met leveranciers, klanten, collegas en meerderen gaat makkelijker met deze tips.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.