SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2002/4

7 strategieën om de verkooptop te bereiken

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Veeg obstakels van tafel!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

Kunt u iedere tegenwerping pareren, ieder obstakel overwinnen?. Nee! Maar u kunt wel leren om er niet door uit het lood te worden geslagen. Ontwikkel simpele remedies op de meest voorkomende obstakels.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wat staat er in de begeleidende brief?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Vergroot uw scoringskans!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Caspar Verhees, DOOR Nederland in Zeist

Verkopen en offreren zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het gros van de klanten vraagt bij een order van enige omvang eerst om een offerte. Toch zijn de meeste offertes niet to the point, om over de effectiviteit nog maar te zwijgen. Met als mager resultaat dat maar zon twintig procent van de uitgebrachte offertes wordt verzilverd in een order. Om succesvol te zijn, heeft u offertes nodig die scoren.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Kom zeker over bij uw presentatie

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: www.callcenterprofi.de

Het houden van een goede presentatie is niet iedereen gegeven. Met een goede voorbereiding lukt het echter bijna iedereen om zeker over te komen, sympathie te winnen, vlot te spreken en te overtuigen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Lik op stuk

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Controleer uzelf!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: DOOR Nederland in Zeist

Een goede voorbereiding is het halve werk! Zorg dat u alles onder controle hebt, voor u belt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De universele gespreksstructuur

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Nu ik u toch aan de lijn heb…

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Voordat u de hoorn van de haak neemt…

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Nu ik u toch aan de lijn heb…

Een klant bellen houdt meer in dan verbinding maken. Wilt u dat uw gesprek met de klant het gewenste resultaat heeft, bereid uw telefoontje dan goed voor.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Creëer een maakbare toekomst

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Denk aan de toekomst, plan de toekomst en verkoop in de toekomst.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Op weg naar verkoopsucces

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Harvard Business Review

Voortdurend op zoek naar nieuwe wegen om nog meer te verkopen? Dat is lang niet altijd nodig. De beste verkopers gaan nog steeds uit van een paar oude principes om klantwaarde te creëren.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een opgeruimde werkplek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

Bent u ook zo iemand die zoveel stapels op zijn bureau heeft liggen, dat het werkblad niet meer zichtbaar is? Creëer een werkplek waar u kunt functioneren en niet afgeleid wordt door rommel.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het u-standpunt

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

Door de klant te laten zien welk nut een product of dienst voor hem kan hebben, laat u hem zien hoe hij hiermee zijn doelen kan bereiken. Daarmee zorgt u voor toegevoegde waarde.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De dubbende klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Een uitgesproken twijfel is een positief signaal. Het helpt u te achterhalen waar u niet duidelijk bent geweest en het geeft u een indicatie over de behoeften en wensen van de prospect.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Alvast bedankt!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Martijn Jacobs

Alles wat ik koop, gaat direct kapot. Na een aanschaf moet ik dan ook altijd terug naar de winkel. Martijn, je overdrijft, krijg ik vaak te horen als ik mij hierover in mijn vriendenkring beklaag. Of dat zo is? Nee. Er rust een vloek op mij. Ik som even voor u (en voor mijn vrienden) op wat ik de laatste drie maanden heb gekocht en wat er kapot ging.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het verkoopkompas (1)

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Arnold Steenbeek

Een kompas bestaat uit vier windstreken, een verkoopgesprek uit vier fasen. Maak u de overeenkomsten tussen een kompas en het verkoopgesprek eigen, zodat u een magnetisch contact met uw klant kunt opbouwen. In dit nummer het eerste van vier artikelen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Gemakkelijke e-mail

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

Volg deze stappen om de kans te vergroten dat de ontvanger uw e-mail zal lezen en begrijpen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Nachtmerrie of niet?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

De gatekeeper - de receptionist, de secretaresse of persoonlijk assistent - kan uw beste vriend zijn, maar ook uw ergste nachtmerrie. En met een stormram komt u niet binnen, hoewel u dat op sommige dagen best eens zou willen proberen…

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.