Sales Power 1998/5
Laat uw omzet stijgen
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Bart van Luijk, Bart van Luijk Businesshows in Zeist endif; ?>Een extra schepje er bovenop een tandje hoger gaan kan zeer positief werken. Dat kost wel wat inspanning, maar de gevolgen zijn evident. Punt is dat u op de juiste manier analyseert. De zaak dus inzichtelijk maakt. Pas dan kunt u exact bepalen wat u moet doen om de omzet te laten stijgen.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.8 adviezen om te scoren in de showroom
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Sales Power poster door Jacques Spelbrink endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Vragen aan een onbekende klant
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Welkom in onze showroom!
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Jacques Spelbrink endif; ?>De verkoper in de showroom is niet alleen adviseur, hij is ook gastheer. Daarom is het van belang de klant het van meet af aan naar de zin te maken. Een goede eerste indruk is daarom van essentieel belang. Die eerste indruk krijgt de klant enerzijds door de uitstraling van de showroom zelf, en anderzijds door de manier waarop hij ontvangen wordt.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Cassetterecorder als reminder
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Beleefdheid kost niets
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Meet uw prestaties
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Topverkopers weten dat alle verkoopactiviteiten te meten zijn en dat alles samenhangt met de uiteindelijke resultaten. Met behulp van de volgende cijfers kunt u uw prestaties verbeteren.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.7 zaken die uw klant belangrijk vindt
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Uw producten sluiten misschien perfect aan bij de behoeften van uw prospects, maar hoe brengt u dat aan hun verstand? Purchasing Magazine onderzocht welke eigenschappen klanten waarderen in verkopers en welke niet.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Bij mooi weer geen verkoop!
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Alfred Out endif; ?>Veel verkopers hebben er in meer of mindere mate last van: een verkoopdip ergens in de zomermaanden of op een ander moment van het jaar. Vaak omdat hún klanten daar ook last van hebben. Is dat iets wat je moet accepteren omdat dit tóch onveranderbaar is? Alfred Out noemt dit het meereizend bezwaar en weet uit ervaring dat er wel degelijk iets aan te doen is.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Tien geboden voor goed luisteren
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: endif; ?>Als u met een klant in gesprek bent, zult u er alles aan doen om de klant te laten zeggen wat hij te zeggen heeft. Maar hoe zit dat met een klant die te langdradig is? Of juist weinig zegt? En met een collega? Ook dan zijn goed luisteren en zelf minder praten essentieel.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Successen vieren
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Bart van Luijk endif; ?>Twee voor Nederland belangrijke wereldkampioenschappen staan in de startblokken: voetbal in Frankrijk en hockey in Utrecht. Let bij de live uitgezonden wedstrijden eens op de verbale en non-verbale manier van elkaar corrigeren.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.