SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Management oktober 2006

Goed luisteren, onderbuikgevoel, veel doen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

“Aan elk evenement kun je sales koppelen en daarmee je omzet verhogen”, vertelt Henk Witteveen, creator van onvergetelijke herinneringen ofwel evenementen. Volgens hem bieden events volop mogelijkheden voor relatiebeheer.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Sales promotion T-Mobile efficiënter

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

De sales promotors van T-Mobile bezoeken dagelijks acht tot tien dealers en/of HotSpots. Tot voor kort werden de resultaten nog op papier vastgelegd. Met de flexibel te configureren formulierenapplicatie van iAnywhere-partner OmniMove, ofwel mobiel CRM, heeft manager Sales Promotors Jurgen Dhollander van T-Mobile dit jaar niet alleen een efficiencyverhoging gerealiseerd, ook de nauwkeurigheid van de data is aanzienlijk verbeterd.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Persoon moet in het middelpunt staan

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Als manager bent u de op de individuele persoon gerichte coach van uw team. Want de persoon moet in het middelpunt staan. Een uitdagende maar ook lastige taak.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Succesfactoren en veel leermomenten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

De Nationale OnderhandelingsWedstrijd (NOW) kent in het jaar van het eerste lustrum 2006 een nieuwe opzet. Na de selectieronden in juni en in juli spelen de vier best geplaatste teams op 11 oktober de finaleronde. De winnaars en einduitslag worden vervolgens in november tijdens een speciale bijeenkomst bekendgemaakt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkopen is vooral goed luisteren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Absolventen van de Nyenrode Sales Leadership Masterclass zijn actief in complexe salesomgevingen. In een serie artikelen blikken zij terug op deze opleiding en vertellen over hun eigen salesaanpak. Paul Reuzenaar, account manager van Akzo Nobel, weet om het belang van onder andere boerenslimheid, empathie en scherpte. “Verkopen is voor mij vooral goed luisteren”, zegt hij. “Als je goed kunt luisteren, krijg je goede informatie. En dan kun je de klant vervolgens een stap vóór zijn.”

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een proces van continu verbeteren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Klaas Toes, directeur van Gooiconsult in Huizen, ontwikkelde de Navigator®, een instrument voor continue verbetering van salesprocessen en -prestaties, ofwel permanent sales improvement.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Betere verkoop met Rijke Internet Applicaties

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Verkopen via internet wordt vaak geassocieerd met webshops. Maar internet kan breder worden ingezet dan alleen voor transacties. Juist in het voortraject kan een Rijke Internet Applicatie (RIA) effectief zijn.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.