SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2005/5

6 tips om namen te onthouden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door Management Support

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Complimenten en feedback, motivatiemiddel bij uitstek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch, Perfect Presentation

Veel managers zijn spaarzaam in het geven van complimenten. Een ander vertellen dat het goed is, volstaat meestal in de dagelijkse interacties. Maar er zijn meer mogelijkheden wanneer u een ander - collega of klant - wilt motiveren.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Met oren kun je horen!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Overtuig uw klant, Sales Vraagbaak

Iets horen wil niet zeggen dat u ook echt luistert naar wat u wordt verteld. En goed luisteren naar de klant is toch echt één van de belangrijkste dingen in het verkoopproces.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De klant als reclameboodschap

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

De order is binnen, de handtekening gezet. Dit is het moment dat de meeste verkopers tevreden achterover leunen. Maar de echte professional denkt verder.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De weg naar een succesvolle deal

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

De sleutel voor een succesvolle deal ligt in een goede presentatie. Drie tips.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een goede webtekst schrijven

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: www.gerrymcgovern.com

Dag in, dag uit gaat u met klanten om. Uw manager vindt dan ook dat u bij uitstek de juiste persoon bent om een bijdrage leveren aan de website van uw bedrijf. U weet per slot van rekening hoe de klant denkt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

15 Manieren om uw verkoop te verhogen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

(On)collegiale kantoorergernissen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Management Support

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wie is de beslisser?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Ontdek de echte koper

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als u contact hebt met een prospect lijkt het misschien of hij ook degene is die de beslissingen neemt, maar hoe zorgt u ervoor dat u dat zeker weet?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Tijdmanagement voor gevorderden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Op sommige dagen glipt de tijd tussen uw vingers door als los zand. U kunt er maar geen grip op krijgen. Dan is het moment daar om even afstand te nemen en weer eens kritisch te kijken naar hoe u met uw tijd omgaat.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Blijf zelf de baas

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Kant-en-klare verkooptips, Kluwer

Alles wat u doet kost tijd en daar hebt u slechts een beperkte hoeveelheid van. Prioriteiten stellen is dus belangrijk om uw tijd zo effectief mogelijk te besteden.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Tik tak, tik tak

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Tijd is een van uw meest kostbare goederen. Er zijn klanten die u weinig van uw kostbare tijd zullen kosten, maar er zijn er ook die breedsprakig zijn en verwachten dat u alle tijd van de wereld hebt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wat motiveert?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Manager Magazin

Uit onderzoek naar arbeidsomstandigheden sprongen er tien factoren uit die een positieve impact hebben op de motivatie. Legt u onderstaand lijstje eens op het bureau van uw manager, wie weet wat het oplevert.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Zonder stress geen succes

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Management Today

Het leven als verkoper staat vaak bol van de hectiek, werkdruk, tegenslagen, ontevreden klanten…. Hoe voorkomt u dat u overspannen raakt?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Vergroot uw werklust

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Elke verkoper heeft wel eens dagen dat het voelt alsof hij tegen de stroom in roeit. Vier tips voor een betere balans in uw motivatie en werklust.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Van die apenrots

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Erwin Wijman

N.V. Interpolis Schade, drs. ing. C.J.P. van Gunsteren MIM, manager Arbeidsongeschiktheids- en Ongevallenverzekeringen. Stel jezelf maar eens op die manier voor als je s avonds mensen wegrukt van afwas of acht-uurjournaal voor een verkooptelefoontje. Die zijn al afgehaakt voor jij je derde opleiding genoemd hebt. Maar eindig zo een verkoopbrief. Dan rollen de deals zeker binnen waardoor jij straks een lang weekend op kosten van de baas mag gaan skiën in Davos. Denkt Interpolis. Denkt Van Gunsteren.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Nadelen van telefonisch communiceren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Telefonisch communiceren heeft nadelen. Neem de volgende punten in uw voorbereiding mee:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Telefonisch verkopen is als een verbale handdruk

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Herman Meijer, Contour Training & Coaching in Almere

Een van de moeilijkste aspecten van verkopen is wel de telefonische acquisitie. In twee delen belicht Sales Power de kunst van het telefonisch verkopen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Communiceren met een moeilijke baas

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Niet goed, geld terug?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Klachten zijn kansen

Een klacht is een uiting van onvrede. De klager wil iets van u, hij wil dat u het leed wegneemt of verzacht. Geef niet plat 20% korting, maar koppel een rationele waarde aan een emotionele.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.