12
mei
2015
12 mei 2015 09:30 - 17:00
(Opslaan naar agenda)
Emerce HQ Amsterdam @ Willem Fenengastraat 4, 1096 BK Amsterdam, Nederland
Training conversie optimalisatie
Datum
12 en 19 mei 2015
Locatie
Emerce HQ Amsterdam
12 en 19 mei 2015
Trainers: Eddy Boeve en Joey Fieggen
Kosten: € 1.395,- exclusief BTW
Kortin...
Training conversie optimalisatie
Datum
12 en 19 mei 2015
Locatie
Emerce HQ Amsterdam
12 en 19 mei 2015
Trainers: Eddy Boeve en Joey Fieggen
Kosten: € 1.395,- exclusief BTW
Korting*: € 1.245,- excl. BTW Emerce leden en deelnemers aan Emerce events (2015)
Aanmelden
Vergroot uw kennis en omzet
De tweedaagse training gaat over het verbeteren van conversie door het toepassen van psychologische principes, beter werkende copywriting en -content, de juiste aangeboden extra services en het optimaliseren van het koopproces.
Verleiden doet u zo
U leert van kleine ingrepen tot grote veranderingen. Kijkers omzetten naar kopers. Overtuigend verleiden van uw publiek. Hen op de juiste knoppen te laten drukken. Uw aanbod duidelijk, aansluitend en zichtbaar tonen. Het verschil maken ten opzichte van uw concurrentie. Meer verkopen, lagere uitstappercentages en een hogere basketvalue. Het kan! Meld u nu aan voor de Emerce training Conversie optimalisatie. Onze experts vertellen u de principes en toepassingen.
Voor wie?
Online marketeer, webshop-, product-, category manager, contentspecialist, maar ook communicatie specialisten en uitgevers. Iedereen met focus op het verhogen van meer online resultaat, sales en leads.
Dit mag u verwachten
1.Verleidingsprincipes
U leert de belangrijkste verleidingsprincipes kennen en weet hierna hoe deze effectief zijn toe te passen. Principes zoals social proof, sense of urgency of commitment. Met de belangrijkste trends en experts (als Cialdini, McGovern en Eisenberg) als inspiratie.
2.Koopproces
In beeld komen de fases, funnels en koperstypen. Leer uw doelgroep écht begrijpen, wat hen beweegt en hoe zij zich bewegen.
3.Extra service
Gratis retouren, same day delivery en meer. U hoort welke type services werken en welke niet. Wat bereikt u ermee? U leert met welke extra’s u uw klant over de streep kunt trekken.
4.Beeld & design
Als u de verschillende design technieken kent, helpt dit u beter te formuleren wat u verwacht van uw ontwerper en ontwikkelaar. En ook beter invloed kunt uitoefenen op het resultaat.
5.Copywriting
Effectieve call to actions, maar ook valkuilen en opmaak (plus opbouw) van uw verhaal.
6.Content
Naast tekst ook beeld. Er is veel onderzoek bekend en de experts zetten deze op een rij. Wat werkt écht en voor welke type aanbod?
7.(Herhaal)aankopen stimuleren
Aan bod komen onder andere pricing strategie, de “alleen vandaag” type acties, maar ook het verhogen van de basketvalue. Soms kunt u met kleine nuances, grote resultaten boeken.
8.Checkout proces en formulieren
In dit onderdeel worden veel voorbeelden doorgenomen. Van welke sites online kunt u leren en waarom. Alles op dezelfde pagina en scrollen of toch niet?
Wanneer en waar?
Emerce HQ12 en 19 mei 2015
Emerce HQ ()
€ 1.395,- voor twee dagen, excl. BTW, incl. materialen en lunch
€ 1.245,- voor Emerce leden en deelnemers aan Emerce events in 2015Aanmelden
Vorige trainingen waren snel vol wees er op tijd bij!
Programma
Dinsdag 12 mei 2015
9:30u Start
10:00u Blok 1
12:30u Lunch
13:00u Blok 2
17:00u Recap